לקוחותיי היקרים הינם זוג שרכש דירה בבניין שעבר תמא 38 בהרצלייה .הדירה המקורית לא התאימה לצרכי לקוחותיי ולכן החלל כולו תוכנן מחדש , נעשתה חלוקה מחדש של החללים תוך הקפדה על דרישות תכנוניות ומימושן , הקפדה על חומרי גמר ותקציב הלקוחות .
לאחר לבטים רבים הוגדרו מיקומם של המטבח הסלון ופינת האוכל כשההתייחסות היא לחלל אחד גדול ומרווח . מיקום הסלון נבחר מתוך נוחות הדיירים והרצון ליצור פינה אינטימית קשורה למטבח אך נפרדת ממנו . מתוך כך מוקמה פינת האוכל מול המטבח בסמוך ליציאה למרפסת וסידור הרהיטים מול קיר שחופה באבני פירוק .
יח ההורים המקורית הפכה לשני חדרים: לחדר משחקים ולחדר של הילד. השינוי נעשה תוך שינוי מיקומי פתחים וניצול הבדלי מפלסים כיתרון עיצובי בחדר משחקים .
בחדר הבן נוצלה נישה שנוצרה כתוצאה מחלוקת החלל , הדבקנו טפט בהיר דמוי בריקים והקיר נצבע בצבע כחול
לחדר המשחקים בחרתי שימוש של שלושה טפטים דומים אך שונים בגוונים , הודבקו לאורכם כמו ברקוד , משחקי רוחב ומרווחים העניקו עניין עיצובי לקיר ותוצאה צבעונית ומשמחת במיוחד כיאה לחדר משחקים .
חדר ההורים מוקם סמוך לממ"ד שמהווה חדר ארונות ענק לזוג ,צמוד לו חדר רחצה מרווח מאוד בנוסף לחדר רחצה לילדים ושירותי אורחים . בדירה המקורית פונקציות אילה לא היו קיימות כלל . מכונות הכביסה והמייבש מוקמו במסדרון בתוך ארונות כך שאיש לא יודע על קיומם תוך דאגה לאוורור היישר למרפסת שירות .
מצידו השני של ארון המכונות מוקמה נישה עם מדפים ואקווריום מרשים. תאורת לד נסתרת ופרטי נגרות שהוכנו במיוחד הפכו את קיר שמוקם מול הסלון לקיר בעל משמעות עיצובית רבה .
את הסגנון שנבחר לדירה אני מכנה "שיק אורבני "- שילוב של סגנון כפרי קל , בהיר , חיפוי פרקט עץ אלון מעושן בכל הדירה לצד מראה בטוני בחדר רחצה הורים . כמובן שגם בחדר רחצה הורים פרטי הנגרות בהתאם לקו העיצובי שנבחר לכל הדירה ורצפת עץ המתאים למים בפינת הטוש .
נעשה שימוש בטקסטורות , משחקי גוונים של אותה סקלת גוונים ותאורה מיוחדת שבאה להשלים ולהדגיש פרטי עיצוב שונים .
כך לדוגמא: מנורות קיר המדגישות את יופיו של קיר הבריקים , גוף תאורה מיוחד מעל אי במטבח לצד גופי תאורה שקועים מגבס ופס תאורה ארוך צמוד תקרה במטבח , גופי תאורה מזכוכית שקופה מעל פינת האוכל .
בחדר שינה הורים מנורות הזכוכית הצבעוניות השלימו את המראה הרומנטי
שיתוף פעולה נפלא של לקוחותיי בתהליך העבודה כולו , טעמם המשובח והקפדה על הפרטים הביאו לתוצאה המרהיבה – דירה עם חלל ענקי ותחושת מרחב של בית פרטי .
כייף גדול שיש לי כאלה לקוחות .
תודה לשירה יגר הצלמת
קבלן מבצע : מאיר שרפ
נגרות :טל לב