הן הגיעו אליי בשזות שתי המלצות (האחת מהן של המוכרת שאת גירת הפנטהאוס החדשה אליה עברה תיכננתי ועיצבתי )

החיבור היה מיידי ויצאנו לדרך לתכנן ולהתאים את המבנה לצרכי המשפחה החדשה – בית חם , צבעוני, מעוצב בקו מודרהי אך לא מהודק ונקי מידיי ., עם סקלת גוונים שתשצח את בני המשפחה ותשקף את מי שהם .

הצורך לבית מואר בניגוד למה שהיה עלה מייד, כמו כן הרצון לריבוי חללים רחביים , פתוחיםעם זרימה ביניהם , פתרונות אחסון ובעיקר שהתוצאה הסטופית תהייה יתירת בית חם בו ירגישו בנח – בית במלא מובן המילה .

כל הקירות בכל ארבעת מפלסיו נהרסו קליל , עמודי בטון גדולים הוחלפו בעמודי פלדה "חתיכיים"שנצבעו בלקה שקופה , תעלות מיזוג חיצוניות , גרם המדרגות פורק קליל ונבנה מחדש עם שיפוע מס מדרגות וגובה מדרגה (רום)נוחים לשימוש .

תשתיות חדשות כולל חימום תת ריצפתי , שואב אבק מרכזי ושאר נערכות , מקסימום פתחים נפתחו , הגג הוחלף והתקבלה עליית גג מרשימה ומפנקת המשמשת כיחידה לבן הגדול .

במםלס החדרים תוכננו שלוש סוויטות מפנקות לשני הילדים ולזוג האמהות כשבין הסוויטות חלל מואר המיועד לסיפרייה עתידית עם ויטרינה רחבה הפונה למרפסת המשמשת מקום האירוח של הילדים הצעירים .

המרתף המואר בזכות דלתות ויטרינה רחבות הפונות לחצר אנגלית משמש לחדר מוסיקה , יצירה , פינת משפחה . נעשו כל ההכנות העתידיות הנחוצות למעלית .

בסיומם של שלושה חודשים אינטנסיביים התקבל הבית היפיפה הזה , מלא בצבעוניות ובהומור .

שבתי לבקר ולצלם ומצאתי משפחה מאושרת, משפחה שאוהבת את הבית ומרגישים שהגשמתי את חלומותיהם העיצוביים ואין מאושרת ממני .