הבית של הדס ואמיר גרליץ היינו בית ילדותה של הדס , הבית בו גדלה , הוריה עברו לדירה שתהייה להם יותר נוחה לעת זקנה היה צורך לשפץ את הבית מן היסודולהתאימו לצורכי המשפחה הצעירה – זוג עם שלושה ילדים .

הדרישה הייתה ליצור מרחבים אישיים לכל ילד עם חדר רחצה סמוך , סוויטת הורים מפנקת , חלל מזמין ומואר בו יישבו כל בני היה הבית וייהנו מהביחד  עם נגרות שתאפשר אחסון כלי הגשה ואלבומים,מטבח שיענה על כל דרישות האחסון , הרגלי העבודה , מרובה במשטחי עבודה ופינת ישיבה מטבחית לצד פינת האוכל הייצוגית .

הכניסה לביית דרשה תכנון מחדש שכלל את שביל הכניסה לבית , שינוי במספר מדרגות ומפלסים .

לאחר סקיצות רבות נבחרה האופציה המתאימה ויצאנו לדרך לשיפוץ מן היסוד בכל המפלסים .

נהרסו מרבית הקירות , נפתחו פתחים , נוספה קומת עליית גגש הפכה לסוויטה מפנקת  לנערה המתבגרת  (בשיתוף עם קונסטרוקטור נקבע המפרט והחיזוקים הדרושים) .

שני הילדים הנוספים קיבלו גם הם סוויטות עם חדרי רחצה צמודים , ההורים קיבלו סוויטה עם תקרה כפולה בגובה עם קורות עץ גלויות , חלל מרשים ומפנק עם חדר רחצה גדול צמוד .

כל התשתיות בבית הוחלפו לחדשות , גרם מדרגות חדש , שירותי האורחים מוקמו באזור שהיה פעם מחסן שירות , חלל הכניסה לבית הפך לרחב ומזמין , ומטבח שענה מעל ומעבר לכל הציפיות .

שימוש באריחי גרניט פורצלן גדולים , פתחים מקסימאליים, גופי תאורה מתאימים  ונגרות בהזמהלכל הבית עם קיר מדיה בסלון עם פתרונות אחסון סמויים מהעין  כל אילה הביאו לתוצאה הסופית של בית מואר , זרימה בין החללים ,החללים עצמם גדולים ומזמינים .

שיתוף פעולה וזרימה נפלאה עם הדס ואמיר, שימוש בצבעים וטאצ סופי של בעלת הבית  הולידו את אחד הפרוייקטים היפים ואני הרווחתי חברים לחיים .

תודה לכם הדס ואמיר היקרים על האמון שנתתם בי לאורך כל תהליך השיפוץ שהיה ארוך (בעיקר בשל אילוצי בירוקרטיה של העירייה )

שותפים לעשייה – עדי הקבלן החייכן

עד עיצובים על כל האקססוריז

טל לב הנגר

מטבחי סמגל

ID LIGHT גופי תאורה

יער פביו- נגרות חדרי רחצה

חזי בנק – אריחי הגרניט פורצלן

ותודה לסיוון מויאל הצלמת המוכשרת על תמונות שקשה מתוכן לבחור נבחרות .