לקוחותיי המקסימים הינם סבתא וסבא שאוהבים לארח את המשפחה המורחבת ואת מעגל החברים הגדול לעיתים קרובות ולכן היה צורך בפינת אוכל מרווחת וסלון מזמין- זו הייתה נקודת הפתיחה .
כבר לאחר עיון בסקיצות הראשונות שקיבלו הבינו לקוחותיי שהמפתח להגדלת החלל היינו פתיחת המטבח וחיבורו לחלל המרכזי . שינוי העמדת המטבח והוספת אי , הרחבת הסלון ע"ח חדר העבודה במידה מעטה אך משמעותית לסלון כך שיישאר חדר עבודה מרווח וחדר משחקים לנכדים . לאחר שגובשה תוכנית סופית יצאנו לדרך לשיפוץ כולל של הדירה .
הדירה ממוקמת בקומה ראשונה וצופה לשדרה ירוקה . היה לי חשוב מאוד להכניס את השדרה לתוך הבית ולשם כך טיפלתי בחלון הוויטרינה בסלון . הוסרו תריסים , אלומיניום הוחלף לשחור דק במיוחד עם נוכחות ואמירה ברורה . הטבע "מוסגר" כתמונה בחלל . הדירה עוצבה בקווים מודרניים , נקיים , בהירים ונעימים .
הריצוף שנבחר היה אריחי גרניט פורצלן מלבניים גדולים במיוחד המסייעים לתחושת המרחב שנשקף אל המבקר מייד בכניסה .שילובי חומרים חמים וקרים , עץ אלון גושני לצד נירוסטה חוזרים בסלון , בפינת האוכל והעץ הגושני מופיע גם בחדר הרחצה בשירותי האורחים .המטבח החדש המעוצב גם הוא בקווים מודרניים נקיים ,בהירים וישרים משופע במקומות אחסון ובמשטחי עבודה . אי גדול הוצב במרכזו המאפשר פינת התכנסות , אתנחתא של קפה ואכילה של הנכדים לצד בעלי הבית . שלל האוספים המרשים של בעלי הבית שלא הוצגו עד כה בשל חוסר במקום מצאו להם מקום של כבוד בויטרינות עם תאורה בתוך נישות גבס הממוקמות מול הכניסה לבית בין פינת האוכל והמטבח . מוקמה נישה למקרר יינות עם בר על חשבון המסדרון בסמוך לפינת האוכל.בחדר הרחצה הוסתרו מכונות הכביסה והייבוש , האריחים שנבחרו הינם אריחים בגוון אחיד אך עם משחק במרקמים שונים של אותו אריח . השיפוץ כלל גם את חדרי השינה שירותי אורחים הרחבת הפתחים מתוך חשיבה עתידית .
התוצאה הסופית – דירה המשדרת מרחב , שקט, אלגנטיות , מאוד מוארת , מוקפדת העונה לצרכי הלקוחות וזוג לקוחות מאושרים- והרי זו תמצית כל תהליך השיפוץ .

תודה לשירה יגר הצלמת
קבלן מבצע : יסודות יזמות ובניה
נגרות: טל לב
תאורה :תומס תאורה